marcus & johanna | bröllop i ljungskile del 2



Dags för vigsel! Jag postade ju mina favoriter från Marcus och Johannas porträttsession häromdagen, och jag fotade såklart vigseln också. Här är några få favoriter från vigseln:









Brudparet var så uppenbart tagna och lyckliga. Tårögda och närvarande. Det var vackert.










Brudparet hade bokat mig för att fota ett par timmar av minget också. Vet att inte alla porträttfotografer tycker att mingel är lika roligt, men jag älskar det - jag tror att det kanske är dansfotografen i mig som vaknar till liv? Det är lite samma känsla som att röra sig runt dansgolvet på ett event, att leta ögonblick, rörelse, skratt, uttryck. Här är några foton jag tycker om från eftermiddagen:



















Och sedan lade jag ned kameran för den dagen, och var gäst resten av kvällen (och natten). Tack för en härlig dag och en härlig fest, Marcus och Johanna!

No comments :

Post a Comment