emy & tomas | bröllop i göteborg




I mitten av juni hade jag äran att fotografera Emys och Tomas bröllop här i Göteborg. Jag känner Emy sedan innan eftersom hon är nära vän till mina vänner Anna och Carro, och det gjorde det såklart extra roligt att få vara med på hennes och Tomas bröllopsdag. Jag tycker alltid att det är ... jamen faktiskt just en ära, när någon anlitar just mig som bröllopsfotograf. Vilket himla fint uppdrag och förtroende det ändå är! Det går mig inte förbi.

Jag har som ni vet alltid svårt att välja ut en lagom mängd favoritbilder ur leveransen (klyscha! Men sant) så därför kommer här i vanlig ordning något av ett mastodontinlägg från dagen. :)









Urgulliga dottern Amelia var också med på ett hörn på porträttfotograferingen ...






... liksom Emys tärnor Anna och Carolina ...






... och Tomas marskalk Robin.




Vi fick några små stänk duggregn, men var redo med paraplyer, och jag älskar ju paraplybilder så jag var INTE missnöjd.




Vigseln var i Gamla Örgryte kyrka.



















Och sedan fotade jag en hel massa mingelbilder också, men det här inlägget kan inte riktigt bli längre, så den här bilden på Emy och hennes gäng från grundskoletiden får symbolisera kalaset. <3

Tack Emy och Tomas för förtroendet! Det var så fint att få vara med om er dag.

No comments :

Post a Comment