åses födelsedag


Tjo! Igår fyllde Åse år! Hon fick den här i present av mig:


Jag gillar ju att slå in presenter och tycker att det är lite under min värdighet att ge bort nånting som inte är inslaget. Så jag var ju tvungen att slå in den här. Jag vet inte riktigt var jag fick idén med silkepappersbollarna ifrån? Men när jag väl hade fått idén var jag ju tvungen att sätta dit dem. Sjukt nöjd, sjukt nöjd. (Inuti var det en piedestal som jag köpte begagnad. Mest för att Åse önskade sig random saker som kunde ta upp lite plats i deras nyinflyttade och ganska tomma hus, och så för att den var så fulsnygg att jag inte kunde låta bli.)

Det var för övrigt ett prima kalas, som såg ut såhär:



***

Yesterday was Åse's birthday. I gave her the present seen above. Can't give anything away without wrapping it, can I, now? :) The party was fabulous, too.

2 comments :