edinburgh del 1: första kvällen



Nu är jag hemma igen! Vi har haft en härlig resa, med två kyrkokonserter, massor av långa promenader i både regn och solsken och goda samtal i kubik. Och jag har varit alldeles fotolycklig och klickat som en galning. Nu är jag trött som alltid efter resor. Och vegetarisk mat verkar inte vara så hippt i Skottland, så det är otroligt skönt att komma hem till något annat än bröd och pommes frites. Men vilan blir inte lång; redan på onsdag bär det av till Frankrike på nästa körresa. Jag gör som jag brukar och portionerar ut resebilderna blandat med mitt vanliga liv här i bloggen. Tack för de fina kommentarerna förresten, de gör mig så glad och varm om hjärtat!

***

I'm back home! We've had a lovely trip, with two choir concerts in churches, loads of long walks in both rain and sun, and many good talks. And I've been so photo-happy, clicking away like mad. Now I'm tired, as always after traveling. And vegetarian food doesn't seem too big in Scotland, so it's very nice to come home to something other than toast and french fries. But I won't be resting long; on Wednesday I'm off to France on my next choir trip. I'll post the travel photos here mixed with my ordinary life, like I usually do. Thanks for the lovely comments by the way, they make me so happy!

Kammarkören vid Högskolan för Scen och Musik i Göteborg | Arise, My Love

No comments :

Post a Comment