inspelningssöndag



I söndags var jag i en av skolans studior hela dagen och spelade in. Jag läser ju en musikteknikkurs just nu och för en som inte direkt har några tekniska eller akustiska förkunskaper är den rätt mastig. Men till slut lät det från alla mickar ungefär som jag hade tänkt! Per, Lollo och Viktor var världens snällaste och ställde upp som musiker hela dagen medan jag sprang fram och tillbaka till kontrollrummet och rynkade pannan när något inte funkade som jag ville. Tack kära vänner! Jag fotade ingenting inifrån studion, för då var jag så koncentrerad; här är vi och hämtar lite luft (och kaffe och socker).

***

On Sunday I spent the whole day recording on one of the studios at school. I'm taking a music technology course right now and for someone who doesn't really know anything about tech stuff from the start it's quite heavy. But in the end I had sound from all the microphones sort of the way I had planned! Per, Lollo and Viktor were the best, and played the same song all day while I ran back and forth frowning over things not working the way I wanted them to. Thanks, dear friends! I didn't take any pictures from inside the studio, because then I was so concentrated; on the photos we went out for some air (and coffee and sugar).

No comments :

Post a Comment