kristins promenadblogg del 3



Här kommer förra veckans promenadrapport! Jag började på tisdagen, en förmiddag med strålande sol och Erik till sällskap. Han vill aldrig le eller skratta på bild, jag vet inte varför.


Dagen efter var omgivningarna desamma men helt annorlunda!


Till onsdagssällskap hade jag Pernilla. Vi hann avhandla både livsfilosofi och framtidsdrömmar under promenaden, det var härligt.


Hela världen mjölkvit över Delsjön.


Och det här tunna lagret snö pudrat över skogen och gångvägen, det gör mig så lycklig.






På torsdagen tog Lisa, Tove och jag en lång och härlig vända över Västra Långvattnet, men då fotade jag så mycket att det får bli ett eget inlägg.


Sedan blev det fredag, och kolla här då! Det är Robin! Som jag inte har träffat med massvis med år! Men nu! Det var så galet kul och inspirerande. Fortfarande en av de mest kreativa människor jag någonsin haft äran att träffa. Och så fint att det är så lätt att träffas och prata om allt när man inte setts på så länge. Vilken grej.


Och sedan var det söndag och helt löjligt strålande väder och vi var ute ett helt gäng och larvade runt och gjorde upp eld och allt möjligt. Mer om det senare!

Och annars då? Nämen så länge jag beter mig såhär - kommer ut och går och får frisk luft, motion, dagsljus, natur och sällskap så gott som alla dagar i veckan - verkar det gå bra med mitt mående och dugligt med min framtidstro. Så jag håller mig till den strategin just nu.

No comments :

Post a Comment