också i september



Förutom Stockholmsresan och fjällvandringsroadtripen och Annas möhippa hände också lite annat jox i september! Nämligen, ja, allt? Framför allt började jag jobba igen (<3 <3 <3 <3 <3) men det fotade jag inte för då jobbar jag ju. Så här är lite annat blandat jox:


Vädret var ju oerhört gött och Liam och jag tog en långpromenad längs Delsjön. Fika: Banan, dammsugare, vatten. Perfekt!


Liam fotograferade mig och jag tänkt eatt jag skulle se lite såhär lugnt samlad och charmig ut


men det sprack.


Jag läser fördjupningskursen i musikvetenskap och försökte kötta med den här. Svårt tycker jag!


Fikade med Anna, pratade mest om det nära förestående bröllopet, alldeles som sig bör.


Säsongens sista utebad! 10 september i Delsjön, med Lisa.


Det var svinkallt! Någon vinterbadare blir jag aldrig, det här räckte bra, men var ju rätt gött efteråt ...


... när vi satt i solen och fikade och allt var helt ljuvligt.


Lite fredags-AW med rimliga kvinnor och några extra familjemedlemmar.


Och en pysselkväll i Utby med fint sällskap och kanske inte alltid så mycket pyssel men desto mer gott fika. :)


Sedan fyllde Karin år! Och firade med en liten spontan middag hemma hos sig.


Födelsedagsbarnet!


Bubbel till dem och lemonad till mig <3




Vi fick ugnsrostad blomkål med halloumi, grönkålschips och blomkålspuré och det var SÅ gott.




Sedan lekte vi lekar och flamsade i allmänhet tills det var dags att gå hem. Tack för den här fina kvällen Karin!


Och den sista september fick vi nycklarna till vårt hem.

Maria Mena | You're the Only One

No comments :

Post a Comment