snösöndagen



När vi vaknade i söndags låg snön kvar från dagen innan, och solen hade kommit fram! Morgonpromenaden tog extra lång tid, för att jag ville fota allt jag såg i min vanliga park:





Och när jag kom hem från morgonpromenaden gjorde jag frukost på sängen åt mig och Jens, som vi inmundigade medan vi kollade på det bästa programmet -


- På Spåret, så klart.


Under januarilovet gjorde jag varm choklad till frukost nästan varje dag. Annars är det en kvällsgrej för mig, men när det är minusgrader och det blir frukost på sängen med en alldeles varm, alldeles mjuk pojkvän bredvid mig passar det så extra bra med varm choklad. Särskilt min mintchokladvariant.


Men stackars Jens var krasslig, så när jag begav mig ut igen frampå eftermiddagen fick han stanna hemma.


Jag skulle till Slottskogen och promenera en runda med Karolina. Mycket fint att träffa henne igen efter julens allmänna bortavaro!


Det var en mycket tjusig snöskymning i Slottsskogen.


Och sedan, när vi gick in för att värma oss, åt jag årets första semla. Tyvärr var den inte bra (för tjock/ brödig mandelmassa och kompakt bulle), men sällskapet var det i alla fall inget fel på!

Jack Ü with Justin Bieber | Where Are Ü Now

No comments :

Post a Comment