nyårsdagen



På nyårsdagen vaknade jag som sagt alldeles förkyld, och fick lyxen att slarva upp mig ur sängen, ta på mig mjukiskläder och sätta mig vid detta fantastiska frukostbord.


Efter frukosten skulle de andra ut på promenad, medan jag snällt fick krypa till kojs igen.


Hej hej! :)



En dryg timme senare kom de hem och tog med sig flera fläktar frisk och skogig luft genom dörren. Efter en stund började det dofta våfflor från köket. Mina våfflor ser ju alltid, som ni har sett flera gånger förut, ut som en massa kladd (men gott är det!).


Julia valde än märkligare pålägg!



Sedan bänkade vi oss framför duken och tittade på Stardust (som alla utom en i sällskapet redan hade sett och ändå gärna ville se igen) tills det blev kväll och dags att åka hem. Trots min förkylning ett alldeles utmärkt nyårsdagsmys!

Catherine Russell | I'm Lazy, That's All

No comments :

Post a Comment