trettondagsbalen 2017



Kolla! Balklädda människor i januari - det måste betyda trettondagsbal på Operan. Precis som förra året orkade jag knappt fota (dels för att det är meckigt att joxa med kamera + långklänning, dels för att jag hellre dansar i det läget), men det blev några bilder från kvällen i alla fall:


Först var vi ute och åt middag ihop. Det är ett mycket bra sätt att starta kvällen.


Sedan började kvällen på Operan med konsert som vanligt, och i pausen passade vi på att mingla och ta en massa bilder:





Såhär såg jag ut! (Jag håller på och försöker spara ut det korta på ena sidan, men när jag ser den här bilden orkar jag nästan inte - det är nästan svårt att tänka sig att det blir sådär mycket fluff på båda sidor ...)


Jag hade i vanlig ordning den stiligaste kavaljeren (även om han ser lite lidande ut här).


Sedan var det dans dans dans!

No comments :

Post a Comment