sänka skepp, stjärnor och stockholm



I mellandagarna åkte vi till Stockholm. Det var en mycket, mycket god semester. Vi sov länge på morgnarna och masade oss sedan långsamt upp i den här fina lägenheten som vi som vanligt fick låna av Johannes och Emelie.


Första dagen begav vi oss in till stan för att stångas med mellandagsrean.




Vi blev dock ganska snart hungriga och uppsökte detta fina café.



En getostmacka sitter aldrig fel i min värld.


När vi kom ut igen hade det redan börjat mörkna.


Jens gav upp efter ett tag och åkte tillbaka till lägenheten för att plugga ett par timmar, men jag var inte trött och fortsatte i affärerna ett tag. Det blev succé! Jag hittade massvis med saker som jag länge förträngt att jag behöver (två par jeans, två BH:ar, en långskjorta, strumpor och leggings) och dessutom två nya julkulor till vår gran - alltihop på halva priset. Mycket bra.




På kvällarna var vi mest hemma hos Jens familj och åt middag och hängde. Jag vann över Jens i Sänka skepp!


Kram eller brottning? Svårt att veta med de här två syskonen.


... Okej, den här gången var det nog mest brottning.


Ulla-Stina lagade jättegod pizza.


Och jag fick titta på bilder av Jens när han var 16-17 år! Hihihi, så fint att jag blev alldeles fnissig.


Och sedan bara låg vi i soffan och drällde tills det blev dags att åka hem till Gröndal och sova.

Beady Belle | Diamond in the Rough

No comments :

Post a Comment