en dag på stranden



Frukost på landet under apelsinparasollet. Gah, jag längtar tillbaka.



Och sedan: havet.



Jag blev alldeles, alldeles badtokig! Jistanes, vad jag älskar att bada!


Jens var såklart också med, men han såg mest ut såhär medan vi var i solen. <3


Obligatoriskt strandfika på nektarin och Ballerinakex, så som det varit sedan jag var liten. (Ej i bild: bullkrans.)



Jag låg kvar på stranden och göttade mig precis så länge jag kunde, men Jens och jag skulle med tåget hem till Göteborg på kvällen, så till slut frampå eftermiddagen fick jag ge mig och cykla hem.

Och det var årets Bohuslänsvistelse. Tänk vilken semester vi fick. Tänk vilken flax att Jens och jag hade lagt våra två gemensamma semesterveckor precis nu, när solen äntligen kom fram och vi båda slapp förkylningar och annat jox. Jag är så glad, så glad och så tacksam, och så kär. :)

Rae Morris | Do You Even Know?

No comments :

Post a Comment