johan + jenny // bröllop i göteborg

Redo för lite mer bröllop? :)

(Vet ni vad, på tal om det: det har redan kommit in bokningar för nästa sommar. Det gör mig så glad och pepp! Förhoppningsvis kommer det alltså bli ännu mer bröllop i bloggen nästa säsong än det har varit nu - bara så att ni är beredda, liksom. :))

Johan och Jenny gifte sig i Sankta Birgittas kapell här i Göteborg en riktigt solig augustilördag. Det var starkt solljus och vi ägnade en bra stund åt att leta skugga för att alls kunna fota (både brudparet och jag hade varit i området och scoutat i förväg, men det var lite knepigt att beräkna ljuset helt rätt, så vi fick ändå tänka om när vi på bröllopsdagen såg hur skarpt ljuset var), men det var det naturligtvis värt. Runt Röda Sten finns ju så många vackra platser, och Johan och Jenny var ju så himla fina! (Det här är bara ett litet urval av alla bilder. Jag vill trots allt inte dränka bloggen i bröllopsbilder (även om det kanske verkar så :)).)




Fina platser vid Röda Sten, var det ja: Älvsborgsbron, till exempel, är ju smått pampig.



Och jag är ju en sucker för tegelväggar!



Jennys leende är ju bara för vackert.


Kolla släpet!






Grattis igen, Johan och Jenny, och tack för att jag fick äran att fotografera ert bröllop!

Här kan man se mer av mina bröllopsbilder och boka mig som fotograf!

Viba Femba | Älskar du mig än

No comments :

Post a Comment