också i maj



Plötsligt blev allt hysteriskt grönt, så grönt så grönt, utanför fönstret! Tre av mina majhelger har ni redan sett: helgen vecka 18, hajk på Bohusleden del 1 och del 2, och Copenhagen Lindy Exchange. Jag fotade visst inte så mycket utöver de helgerna, men här är hur som helst lite av det jag sysslade med i maj:


Jag åt frukost med Tove och Lisa. En mycket värdig ersättning för långpromenad om det råkar regna eller vi råkar vara för trötta eller så.


Liam och jag hade Karin och Mio över på middag innan en danskväll. Man ska äta middag ihop oftare, det är ju toppen. Liam lagade risotto och Karin lagade bruschetta medan jag tog en eftermiddagslur, mycket bra arbetsfördelning :)



En onsdagkväll var vi och bowlade, kul kul! Carro och Henrik och Anna och Karin och Emy och jag. Själva bowlingen blev det inga bilder på, för där var det för mörkt och alla blev suddiga, och dessutom hade jag ju bowling att utföra. Men här kommer tre bonusbilder från efteråt:




Det här fokuset hos Anna ändå! Imponerande och lite läskigt på samma gång. :)


Sedan var det plötsligt majs sista dag och min ena kör, Sirius, hade konsert. Här sitter jag och kompar! Kanske första gången någonsin jag fångas på bild medan jag spelar piano?!


Och min fina fina kör. De var så himla bra och jag var så himla stolt. Ojojoj alltså. Jobba med kör ändå. Lyxliv!

Harry Styles | Music for a Sushi Restaurant

No comments :

Post a Comment