födelsedagskalaset



I oktober hade jag födelsedagskalas! Såklart. Det har jag ju alltid, och en hel drös av mina fina vänner dök upp. Såhär såg det ut:









Vi åt kolasnittar som jag bakat och chokladkaka med mockakräm som Lisa bakat. Och morötter och dipp - det kan gå åt flera kilo morötter på ett sådant här kalas, har jag upptäckt! Och ost. En massa ost.


Men den här tryffelosten alltså! Äntligen något att äta som inte smakar för lite tryffel! Inte för mycket heller. Men äntligen något att äta där jag kände att det inte behövs mer tryffel. Omnom.


Mer ost!


MER OOOOOST


Sedan blev det quiz, traditionsenligt på mina kalas även fast det faktiskt var några år sedan nu som jag hade quiz på mitt kalas. Jag hade bland annat introtävling på de låtar som låg högst på Trackslistan den veckan jag föddes. Det var kul! :)








Det hade hunnit bli lite senare och några hade redan gått hem, men de som var kvar anlade sina bästa tänkarminer!


Framemot midnatt började Liam bli sömnig. :)


Ta kort på oss innan du går hem! sa jag och räckte kameran till Jonas, som ställde upp.


Men den här mannen då, att man ens kan ha sån tur som jag har haft?


Sedan ville en till vara med!


Och då ville två till visst vara med!


Som sagt, att man ens kan ha sån tur som jag har haft.

Limahl | Never Ending Story

No comments :

Post a Comment