"stanna en stund" bokrelease



I början av oktober var jag på bokrelease! Min fina vän Carolina Seybold har släppt sin debutbok, Stanna en stund. Vad glad jag blir av folk som följer sina drömmar ändå alltså, och vad fint att få vara med och fira!


Carolina höll tal


och läste högt ur boken, såklart.



Och jag och de andra gästerna minglade (hej Martin!)


och fick våra böcker signerade, såklart. Jag fick en så fin hälsning i min att jag blev helt rörd <3


Här är den!





Carolinas man Robin höll också ett superfint tal ...


... som fick Carolina att känna ungefär såhär. :)


Hade med mig livets plus en förstås.


Och såg såklart till att hamna på bild med kvällens huvudperson! Kul kul kul med bokkalas, nu ser jag bara fram emot att läsa boken!

1 comment :

  1. Men kära du! Vilket underbart bildregn! Jag är så glad och tacksam för att du och Liam kom! Ni är de mysigaste! Tusen tack för alla fina bilder och foton! Du är magisk som alltid förevigar de där stunderna som man vill spara i hjärtat! 💓

    ReplyDelete