medeltidsveckan del 3: trix i nordergravar



Såhär fint var ljuset över Östergravar på onsdagkvällen.


Och åt andra hållet, vårt världsfina tält, som David har sytt och byggt. Jag tycker helt ärligt att det är det finaste tältet på hela campingen. Att man ens kan göra något sådant här, själv?



Sluta skryt med det här kvällsljuset mot den här ringmuren då, Visby. :)


Jag var ju på väg till Nordergravar för att slå mig ned på våra filtar. Precis när jag kom dit klättrade en av gycklarna omkring på den här pinnen lite som uppvärmning eller nåt.


Och så här förtjust blir jag av att titta på det, det där pinnklättrandet är min favorit varje gång.


Såhär såg publiken ut. Förstår ni nu min glädje över att alla har färgglada kläder på sig, istället för bara svart och grått och jeansblått som man ser hemma?



Jag hade fint sällskap där på filten, bland annat de här två.


Och den här alltså - jistanes vad gott det var med pizza, precis som förra året.

Och sedan: eldshow.









Och med så fina platser som vi hade, och så tydligt som vi såg allt, hade jag en jättefin kväll.

No comments :

Post a Comment